29 Ιανουαρίου 2014

Βασιλόπιτα 2014

        Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013
        Δυο μέρες πριν την Πρωτοχρονιά σήμερα και όπως όλες οι νοικοκυρές έτσι κι εγώ σηκώθηκα από το χάραμα για να φτιάξω τις βασιλόπιτες μου. Η αλήθεια είναι πως δεν μπορούσα να ανοίξω τα μάτια μου, αλλά βασιλόπιτες δεν κάνουμε κάθε μέρα, κάνουμε μια φορά το χρόνο. Έτσι κι εγώ ετοίμασα τις δικές μου και θα ήθελα να τις μοιραστώ μαζί σας.
        Ξέρω... Αναρωτιέστε· αφού έβαλα το θέμα με τη βασιλόπιτα, γιατί δεν βάζω και την συνταγή της; Γιατί αυτή είναι μια αρκετά ιδιαίτερη βασιλόπιτα και τη συνταγή της που είναι δύσκολο να βρεθεί, έκανα πολλά χρόνια να τη βρω. Αν τώρα κάποια από εσάς τη θέλει, μπορεί να μου στείλει στο blog το email της και να της τη στείλω σε προσωπικό μήνυμα, αλλά να ξέρετε... Θέλει υπομονή για να πετύχει.






Σας εύχομαι από καρδιάς Καλή Χρονιά να έχετε, με αγάπη και όχι αλλή στενοχώρια στη ζωή σας.  



     


Ευτυχισμένο και ευλογημένο το 2014!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου