4 Φεβρουαρίου 2014

Μπισκοτάκια για χαρούμενα παιδάκια

        Είμαι σίγουρη ότι όλες οι μανούλες έχετε από μια φανταστική συνταγή με κουλουράκια για γλυκά παιδάκια. Εγώ, όμως, έχω να σας δώσω ακόμα μία πάρα πολύ καλή συνταγή που μου έδωσε η φίλη μου η Διόνη Κ. Η Διόνη είναι μαστόρισσα στα κουλουράκια και στη ζαχαροπλαστική. Αυτά τα έφτιαξε για τη βάπτιση της ανιψιάς της και όλο το ντεκόρ το έκανε μόνη της. Δυστυχώς, δεν έχω αρκετές φωτογραφίες παρά μόνο αυτή.


        Δεν είναι επαγγελματίας ζαχαροπλάστης, αλλά έχει πολύ καλό χέρι και μεράκι. Είναι τόσο απλή η συνταγή που δεν θα το πιστεύετε.


        Υλικά:
  • 550 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 κουτ. γλυκού μπέικιν
  • 230 γρ. βιτάμ (την πλάκα)
  • 200 γρ. ζάχαρη
  • 2 αυγά (1 ολόκληρο, 1 μόνο τον κρόκο)
  • 2 βανίλιες ή μισό κουτ. γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
(Αν δεν θέλουμε τα μπισκότα μας να γίνουν λευκά αλλά σοκολατένια, αφαιρούμε 50 γρ. από το αλεύρι και βάζουμε 50 γρ. κακάο κοσκινισμένο.)

       
Εκτέλεση:
        Αρχικά, χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι να μαλακώσουν και να γίνουν ένα. Στη συνέχεια προσθέτουμε τα αυγά, το μπέικιν και το αλεύρι σταδιακά. Τα χτυπάμε μέχρι να γίνουν μια καλή ζύμη. Ανοίγουμε το ζυμάρι σε μισό εκατοστό πάχος περίπου, το τοποθετούμε σε λαδόκολλα και το βάζουμε για δύο μέρες στο ψυγείο. Μετά το βγάζουμε και το κόβουμε με τα κουπάτ, στα σχήματα που θέλουμε. Προσοχή! Το ζυμάρι να είναι παγωμένο όταν το κόβουμε.
        Τέλος, τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180°C με πάνω-κάτω τις αντιστάσεις, για 20 λεπτά αν τα θέλουμε να γίνουν μαλακά ή 25-30, αν θέλουμε να γίνουν τραγανά.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

        Ευχαριστώ θερμά τη Διόνη Κ. για το χρόνο που αφιέρωσε σ' εμένα για τη συνταγή αυτή. Της εύχομαι τα καλύτερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου