6 Φεβρουαρίου 2014

Παιδικά χαϊμαλιά

       Πριν από δύο εβδομάδες περίπου σας έδωσα τα υλικά και τον τρόπο για να φτιάξετε το δικό σας Χριστουγεννιάτικο κεράκι και, όπως σας είχα πει, καλό είναι να μην πετάμε τίποτα από υλικά που θα μπορούσαν στο μέλλον να μας φανούν χρήσιμα, όπως για παράδειγμα, κορδέλες από δώρα, χάντρες από παλιά κολιέ ή μαξιλάρια, μπομπονιέρες κλπ.  Όλα αυτά μπορούμε να τα κρατήσουμε σε ένα μικρό κουτί ή σε κάποιο ντουλάπι και ―πιστέψτε με― κάπου θα μας χρειαστούν. 




        Εγώ ανέκαθεν μάζευα τέτοια πράγματα και συνεχίζω να το κάνω. Έτσι, κατάφερα και έφτιαξα για την κορούλα μου αυτό το υπέροχο κρεμαστό για το δωμάτιο της. Δεν μου κόστισε ούτε 1 ευρώ και η μικρή μου το έχει και το χαίρεται. Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και για τον μικρό μου, αν και δεν το έχω φτιάξει ακόμα γιατί περιμένω να μαζέψω κάποια μπιχλιμπίδια ακόμα.



        Υλικά:
  • κορδόνια - κορδέλες
  • πιπίλες από μπρελόκ ή μπομπονιέρες
  • χαντρούλες από ρούχα, μαξιλάρες, κολιέ
  • αγάπη & μεράκι
        Αυτά χρειάστηκα εγώ για να βγάλω αυτό το αποτέλεσμα. Όμορφο δεν είναι; Γιατί δεν το δοκιμάζετε κι εσείς; Καμιά φορά ακόμα και τα φαινομενικά άχρηστα πράγματα μπορούν να σας φανούν χρήσιμα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου