8 Μαρτίου 2014

Be your own kind of Beautiful... CASTALIA!

        Castalia
        Τα προϊόντα της κυκλοφορούν από το 1992 σε 13 χώρες. Τα καλλυντικά της έχουν άριστη υφή και ανταποκρίνονται στις νέες τάσεις και απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Αποτελούν σημαντικό εργαλείο στην αντιμετώπιση απλών έως εξειδικευμένων προβλημάτων της επιδερμίδας, καλύπτοντας το 95% των δερματολογικών αναγκών. Τέλος, μπορούν και μεγιστοποιούν το θεραπευτικό αποτέλεσμα χάρη στις πρωτοποριακές γαλλικές φόρμουλες. Εγώ θα σας παρουσιάσω για αρχή τη σειρά Sensial.

        Η γνώμη μου... 

        Αποτέλεσμα... 
        Sensial Gel Nettoyant Surgras: Δεν το πίστευα!!! Σηκώθηκα το πρωί και έπλυνα για πρώτη φορά το πρόσωπο μου με το gel. Αυτό που ένιωσα δεν περιγράφεται. Την επόμενη μέρα ξαναένιωσα το ίδιο. Αφήνει μια απίστευτη αίσθηση φρεσκάδας στο πρόσωπο, το αφήνει καθαρό και απαλό χωρίς να διαταράσσει την ενυδάτωση της επιδερμίδας.




        Sensial Fluide Hydratant Apaisant: H κρέμα αυτή είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος. Εγώ πάντα μετά το μπάνιο έχω ένα πρόσωπο αρκετά ξηρό και αφυδατωμένo που με τραβάει, λόγω της σκληρότητας του νερού. Όταν δοκίμασα την κρέμα αυτή χάρηκα που επιτέλους υπάρχει ένα προϊόν που να μπορεί να με καλύψει και να με ανακουφίζει χωρίς να τσούζει. Νομίζω ότι ακόμα και η λεπτόρρευστη υφή της είναι το ιδανικό.



        Sensial Lait Hydradant Surgras: Νομίζω ότι η κρέμα σώματος αυτή, είναι η ιδανική ολοκλήρωση του μπάνιου. Μια απαλή κρέμα που απλώνεται εύκολα, δεν αφήνει κατάλοιπα και κάνει το δέρμα απίστευτα απαλό και ενυδατωμένο.





        Άρωμα...
        Η σειρά Sensial έχει ένα αρκετά ιδιαίτερο άρωμα. Κάθισα αρκετή ώρα για να βρω τι είναι αυτό που μου θυμίζει η μυρωδιά τους. Έκλεισα λοιπόν τα μάτια μου και ξαναμύρισα και το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν το καλοκαίρι και το πρωινό αεράκι στην παραλία.




Πραγματικά έτσι είναι. Αξίζει να τα δοκιμάσετε και αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες και προϊόντα, δεν έχετε παρά να πατήσετε πάνω στην εικόνα που ακολουθεί.





Εσείς  τι γνώμη έχετε για την σειρά Sensial;



Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

5 σχόλια:

  1. Πολύ καλή παρουσίαση!!! νομίζω ότι τα λόγια σου είναι δελεαστικά!!!


    Ρένα Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα για τα καλά σου λόγια είναι πραγματικά πολύ καλά προιόντα....

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου! Επειδή έχω κι εγώ τρέλα με το πρόσωπό μου, μπορώ να σου πω ότι έχω δοκιμάσει πάρα πολλές κρέμες... για χρόνια χρησιμοποιούσα κι εγώ την εν λόγω μάρκα, στην αρχή τα δύο πρώτα προϊόντα, όπως και την αντηλιακή/Helioderm. Κάποια στιγμή όμως δεν με κάλυπτε και επειδή ήθελα και αντιρυτιδική πρόληψη βρήκα τη Chronoderm / Anti-Aging Care για πρόσωπο και μάτια!
    Μέχρι που έγινα αντιπρόσωπος της Avon Cosmetics για περίπου ένα χρόνο και χρησιμοποιούσα προϊόντα της και κρέμες! Δεν μπορώ να πω ότι δεν ήμουν ευχαριστημένη, διέκοψα και τη συνεργασία μου με την εταιρεία... και μετά συνάντησα τα προϊόντα της Estee Lauder, να'ναι καλά το κουνιαδάκι μου! Έκτοτε, κόλλησα... ειδικά με το Serum Advanced Night Repair για μάτια, πρόσωπο!

    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!
    Υπέροχη δουλειά με το review.
    Ακολουθούμε!
    Stay in touch
    Chicates

    ΑπάντησηΔιαγραφή