15 Μαρτίου 2014

Ταξίδι στο όνειρο... Marrakesh!

        Σήμερα θα σας πάω ένα μαγευτικό ταξίδι κάπου αλλού, κάπου μαγικά, εκεί που το άρωμα και η αίσθηση ομορφιάς ακούνε στο όνομα Marrakesh.
        Τα προϊόντα Marrakesh είναι 100% Vegan, χωρίς χημικά, αλκοόλες ή άλλα πρόσθετα. Και το σημαντικότερο από όλα, δεν γίνονται δοκιμές σε ζώα. Τα υλικά τους είναι αγνά και μόνο από φυτικές συνθέσεις και έλαια. Η κάνναβης σατίβα, έχει την υψηλότερη συγκέντρωση βασικών λιπαρών οξέων από κάθε άλλο φυτικό έλαιο, καθυστερώντας τη γήρανση του δέρματος. Έλαιο αργκάν ή αλλιώς υγρός χρυσός, το θαύμα της φύσης, ο καρπός του περιέχει περισσότερη βιταμίνη Ε απ' ό,τι ο καρπός της ελιάς. Περιέχει σπάνιες φυτοστερόλες που δεν απαντώνται σε άλλα λάδια. Αυτά είναι η βάση των καλλυντικών Marrakesh, ενώ άλλα έλαια είναι το σπορέλαιο σόγιας, έλαια καρύδας, πυρηνέλαιο βερίκοκου, αβοκάντο, βιταμίνη Ε και jojoba.

        Η γνώμη μου:

        Αποτέλεσμα...
        Dreamsicle: Μπορώ να πω ότι χρειάστηκε να κάτσω πολλές ώρες πάνω από τον υπολογιστή μου παρέα με την κρέμα. Έχει πολύ απαλή υφή, θα γελάσετε, αλλά είναι σαν να τρως mousse chocolat, που όταν βάλεις το κουτάλι στο στόμα λιώνει απαλά στον ουρανίσκο. Έτσι είναι και η κρέμα αυτή. Απλώνεται στο δέρμα απαλά και αφήνει μια ευχάριστη αίσθηση, όσο ξηρό κι αν είναι αυτό. Εγώ θα σας πρότεινα να βάλετε ένα ζευγάρι σατέν πιτζάμες για να καταλάβετε την απαλότητα του δέρματος. Να ξέρετε πως το σατέν είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της ξηρότητα του δέρματος.

        Άρωμα...
        Μανταρίνι, δαμάσκηνο· άρωμα φρουτώδες, εξωτικό, μπορεί να με ταξιδέψει στις πιο σαγηνευτικές παραλίες. Το άρωμα της κρέμας έχει διάρκεια και μπορώ να πω ότι εμένα με εξιτάρει στην απόλαυση.

        Αποτέλεσμα...
        Ένα πολύ βασικό στοιχείο είναι ότι έχει ειδική βαλβίδα που σου βγάζει την ακριβή ποσότητα. Εγώ το δοκίμασα μετά το μπάνιο σε βρεγμένα μαλλιά τα οποία μετά στέγνωσα με το πιστολάκι. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι τα μαλλιά μου δεν ήταν κατσαρά όπως τις άλλες φορές και ήταν πολύ ανάλαφρα. Την άλλη ημέρα δε, ένιωθα πως μόλις είχα βγει από το κομμωτήριο και είχα πάρει το φουλ πακέτο. Τα μαλλιά μεταξένια, δεν χορταίνω να τα πιάνω. Η κόρη μου τα χάιδευε όλη μέρα και πάλι δεν κάτσιασαν.

        Άρωμα...
        Ό,τι και να πω είναι λίγο! Έχω μυρίσει άπειρα αρώματα, αλλά αυτή η μυρωδιά δεν υπάρχει! Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σας την περιγράψω, αλλά και πάλι νομίζω πως είναι ένα προϊόν που θα πρέπει να αγοράσετε. Εγώ θα το χαρακτήριζα σαν καπνιστή βανίλια, σαν μπαχάρια φερμένα απ' το Μαρόκο, με μια λαχτάρα ρούμι και για το τέλος, μια ρουφηξιά καλού κουβανέζικο πούρου.





Για περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να κάνετε ένα κλικ στην παρακάτω εικόνα.


mamatzini



Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

1 σχόλιο: