5 Απριλίου 2014

All About Eve...

        Θαρρώ πως το όνομα και μόνο είναι πολύ γνωστό σε όλους. Ιδρύθηκε το 2006 με αγάπη και μεράκι για την ομορφιά, ταξίδεψε σε διάφορες χώρες και έφερε από εκεί του κόσμου τα καλά. Καλλυντικά, ιδιαίτερα σε στυλ και άποψη. Το All About Eve είναι ίσως το πρώτο διαδικτυακό κατάστημα που έχει προϊόντα από όλο τον κόσμο. Εγώ ήθελα να κάνω ένα δωράκι, τόσο στη μικρή μου όσο και σ' εμένα, που να ξεφεύγει από τα κλασικά. Έτσι, βρήκα το κατάστημα αυτό και δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω. Για τη μικρή μου πήρα αυτό το όμορφο σετάκι I love cosmetics και για 'μένα, τη μανούλα, ένα λάδι Monoi Tiki και ένα μανό Models Own.

Ναι! Αν με ρωτήσετε σας λέω ότι εμπιστεύομαι τα καλλυντικά τους ακόμα και για τη μικρή μου που είναι 2,5 χρονών.

        Η γνώμη μου:

        Αποτέλεσμα...
        Τα λόγια της κόρης μου ήταν: «Μμμμμμ... μας ασέσει, μαμάκα, μαμ, μαμ
η Μάμη το φόνουτο, στω μαμάκα.» Μετάφραση: «Μμμμμμ... μας αρέσει, μαμάκα, θα το φάει η Μαρία το αφρόλουτρο, σε ευχαριστώ, μαμάκα.»
Εγώ τώρα τι μπορώ να πω; Είναι ένα τόσο όμορφο και απαλό αφρόλουτρο, που ο αφρός του ξεβγάζεται εύκολα αφήνοντας το δερματάκι της έτοιμο για φάγωμα. Και στη συνέχεια η απίθανη glittering κρέμα σώματος, που όταν τη φοράς αφήνει πίσω της υπέροχο pixie dust, κάνοντας την μπουμπού μου μια ακόμα Tinkerbell από μπισκότο για να τη φας.

        Άρωμα...
        Το άρωμα μαγικό, παιχνιδιάρικο, νομίζω ότι δεν μπορείς να κρατηθείς· θέλεις να ανοίξεις την κρέμα και να τη φας. Τα βασικά συστατικά τους στη βάση είναι η βανίλια και το πικραμύγδαλο, δύο αρκετά δυνατά εσάνς, που όμως δεν σε μπουκώνουν με το άρωμα τους. Η φυσική χημεία που έχουν αυτά τα δύο εσάνς στη βάση, σε συνδυασμό με 2% εσάνς καραμέλα για κορυφή, δημιουργούν ένα ελιξίριο που ξυπνάει την όσφρηση και τη γεύση. Μια δόση από το αφρόλουτρο και το Body butter μπορούν να σε ταξιδέψουν στην Candyworld.


        Και να σας πω και ένα μυστικό· στεγνώστε τα μαλλιά σας μετά το μπάνιο, βάλτε μια δόση σε μέγεθος μπιζελιού στα χέρια σας και απλώστε το απάλα πάνω τους. Το άρωμα θα σας ξετρελάνει!

Για περισσότερες πληροφορίες και αγορές κάντε κλικ σε αυτό το πανέμορφο λογότυπο:


mamatzini     

Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου