28 Απριλίου 2014

Συνταγή για λευκό κορμό

        Γλυκές μου μανούλες και όχι μόνο...
Σας έχω μια πολύ ωραία συνταγή για λευκό κορμό. Λογικά, οι περισσότερες θα τη γνωρίζετε, αλλά αυτό που μάλλον δεν γνωρίζετε είναι ότι είναι ένα αρκετά ελαφρύ γλυκό με λίγες θερμίδες και η συνταγή του είναι εδώ από 'μένα για 'σάς.

                                                                                 



                                                                                         Υλικά:
  • 1 κουτί morfat
  • 1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
  • 3 πακέτα μπισκότα Παπαδοπούλου (τα τετράγωνα)
  • 1 βανίλια
   



        Εκτέλεση:
     
        Χτυπάμε στο μίξερ το μόρφατ με το ζαχαρούχο και τη βανίλια για περίπου 10 λεπτά, μέχρι να πήξει. Το βάζουμε για 10 με 15 λεπτά στην κατάψυξη για να παγώσει. Στη συνέχεια, θρυμματίζουμε τα μπισκότα, ζυμώνουμε μέχρι να γίνουν ένα μείγμα και το βάζουμε στο ψυγείο για άλλα 10 λεπτά. Τέλος, το κάνουμε μπαστούνια και είναι έτοιμο για φάγωμα.
        Εμένα μου αρέσει πολύ να ρίχνω από πάνω σιρόπι ρόδι ή φράουλα.




BONNE CHANCE!

1 σχόλιο:

  1. https://www.facebook.com/groups/1461333980791472/1506449762946560/?notif_t=group_comment_reply να και η δικη μου υπεροχη ομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή