27 Απριλίου 2014

Kοντά στη μέλλουσα μαμα...Mustela !

     Όπως καλά θα βλέπετε και στις φώτο που ακολουθούν είμαι εγώ και στις δυο μου εγκυμοσύνες. Αν και μετά λύπης το λέω αυτό,  υπήρχαν πάρα πολλοί άνθρωποι που σχολίαζαν την κοιλιά μου αλλά και μένα. Ποτέ όμως και ούτε για μια στιγμή δεν μετάνιωσα για τα κιλά που πήρα. Είμαι πολύ περήφανη που έκανα δύο παιδάκια σαν αυτά που έχω και χωρίς να έχω ούτε μια ραγάδα στην κοιλιά και το στήθος. Η Mustela ήταν δίπλα μου με τα υπέροχα καλλυντικά της κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αλλά και μετά. Σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα να τα δοκιμάσετε και σαν παράδειγμα πάρτε εμένα!!!
2013

2011













Η γνώμη μου:

Αποτέλεσμα...
     Εγκυμοσύνη. Εγώ επειδή είχα κάνει πολύ μεγάλη κοιλιά ξεκίνησα να τις φοράω από την αρχή. Η Vergetures Double Action: είναι κατάλληλη για την πρόληψη των ραγάδων στην περιοχή της κοιλιάς, της μέσης και των γλουτών. Αλείφεται πάρα πολύ εύκολα χωρίς να αφήνει ίχνη λιπαρότητας πάνω στην κοιλιά και κάτι που άρεσε σε μένα είναι ότι όταν έβαζα μετά την μπλούζα μου δεν κολλούσε πάνω μου. Η αίσθηση είναι τόσο ωραία, που κάνει την κοιλίτσα απαλή χωρίς να σε τραβάει και να σε φαγουρίζει. Εγώ την έβαζα 2~3 φορές την ημέρα.
Soi Specifique Buste: H κρέμα αυτή βοηθάει στην πρόληψη των ραγάδων και στην σταδιακή ανάπλαση και ανάπτυξη του στήθους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Είναι αρκετά ανακουφιστική και διατηρεί το δέρμα ενυδατωμένο.
Bie~Etre Instantane Jambes: Θαύματα!!! Αυτό έχω να πω για την κρέμα αυτή. Εγώ την χρησιμοποιούσα στα πόδια μου μετά τον 6ο μήνα κύησης, που είχαν αρχίσει να πρήζονται. Τα βοηθάει ακόμα στην εμφάνιση των ευρυαγγείων και δίνει την αίσθηση δροσιάς και ενυδάτωσης. Ακόμα και τώρα, 7 μήνες μετά τη γέννα την χρησιμοποιώ μετά από πολλές ώρες ορθοστασίας και με βοηθάει στο να ξεκουράζει και να ξεπρίζει τα πόδια. Και ένα μικρό μυστικό. Οι περισσότερες από μας στους τελευταίους μήνες είχαμε βουλωμένες μύτες. Εγώ έβαζα μια ελάχιστη ποσότητα εξωτερικά στα ρουθούνια και με βοηθούσε αρκετά στον ύπνο μου, χωρίς να μου ερεθίζει τη μύτη.


     Μετά τον τοκετό. Η εξιλέωση της κάθε νέας μανούλας που υπέστη την διαδικασία σωματικής και δερμικής αύξησης. 
Baume Allaitement: Το όνειρο και το δράμα της κάθε γυναίκας. Το θαύμα του θηλασμού και η επίπονη διαδικασία του έχουν μια λύση. Η κρέμα αυτή μαλακώνει τις πληγωμένες θηλές και ανακουφίζει το στήθος κατά τη διάρκεια παραγωγής του γάλακτος. Επίσης η μοναδική της φόρμουλα βοηθάει στην αναδόμηση των πληγωμένων θηλών. Και κάτι πολύ βασικό, δεν χρειάζεται να ξεπλένεται το στήθος πριν από το θηλασμό, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να τηρούνται οι σωστοί κανόνες υγιεινής για την καλύτερη ανάπτυξη του βρέφους.
Restructurant Corps: Η κρέμα αυτή είναι το άλλο μου μισό, αφού πραγματικά κάνει θαύματα στο 85% της σωματικής σύσφιξης και αναδόμησης του δέρματος μετά τον τοκετό. Επαναφέρει τη σιλουέτα, με ελάχιστες απώλειες, γιατί μην ξεχνάμε ότι είναι και μια διαδικασία εγκυμοσύνης. Εμένα πάντως με βοήθησε πάρα πολύ και τις δύο φορές. Την χρησιμοποιώ ακόμη και τώρα και θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ, αφού το κόστος αυτής και των άλλων προϊόντων είναι αρκετά ικανοποιητικό.
     Κορίτσια μια συμβουλή... Καμία κρέμα δεν είναι Θεός. Κάνει τη δουλειά που πρέπει να κάνει, αλλά και εμείς θα πρέπει να προσέχουμε και να φροντίζουμε την διατροφή μας και την σωματική μας άσκηση.

Άρωμα...
      Το άρωμα των προιόντων 9 Mois είναι απαλό, διακριτικό και ειδικά μελετημένο να μην επηρεάζει την κυοφορούσα, μιας και η όσφρηση της είναι αρκετά ευαίσθητη. Ακόμα και οι κρέμες για μετά τον τοκετό έχουν απαλό άρωμα σε περιεκτικότητα περιπου 7%, για να μην προκαλούν διαταραχές και σύγχυση στην όσφρηση του μωρού κατά το διάστημα αναγνώρισης της μητέρας.




Αλλά για περισσότερες πληροφορίες για κάντε κλικ στην σελίδα της Mustela που ακολουθεί:

mamatzini


Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.
      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου