14 Ιουνίου 2014

Όμορφα πόδια για το καλοκαίρι


    Το καλοκαίρι όπου να 'ναι έρχεται, γι΄αυτό θα πρέπει κι εμείς να φροντίσουμε τον καλλωπισμό των ποδιών μας και όλα τα υπόλοιπα σημεία του σώματος, που έχουμε τρίχα. Η Mama Tzini, σε συνεργασία με την Aura Vitae Natural, σας φέρνει από την Αμερική ένα νέο προϊόν από την εταιρεία Aubrey Organics για την αποτρίχωση. Ο Dr Aubrey Hampton πέθανε το 2011, αφήνοντας πίσω του μια τεράστια κληρονομιά από ιδέες και συνταγές για τα καλλυντικά του. Γι' αυτό λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου ετοίμασα αυτό το post για να σας παρουσιάσω την Creme de la Shave Orange Cream. 
     Το post που ακολουθεί είναι το πρώτο στην Ελλάδα, για τα καλλυντικά Aubrey




Η γνώμη μου:

Αποτέλεσμα...
     Η Creme de la Shave Orange Cream είναι μια πρωτοποριακή κρέμα αποτρίχωσης για τα πόδια και όλες τις περιοχές που υπάρχει τρίχα. Χρειάστηκαν 20 μέρες χωρίς αποτρίχωση για να μπορέσω να δω το αποτέλεσμα της και σας λέω ότι έμεινα έκπληκτη. Ο συνδυασμός του πλούσιου πυρηνέλαιου από βερίκοκο και της απαλής οργανικής αλόη, κάνουν τα πόδια απαλά και λεία, χωρίς να τα ερεθίζουν μετά το ξύρισμα. Μια μικρή ποσότητα, σε μέγεθος φουντουκιού αρκεί για όλο το πόδι. Μην κάνετε το λάθος και βάλετε πολύ, γιατί θα σας δυσκολέψει στο ξύρισμα. Σήμερα είναι η 7η μέρα και τώρα άρχισε να ξαναβγαίνει η τρίχα. Και να σας πω και κάτι ακόμα, κάνει τα πόδια τόσο απαλά που μετά δεν χρειάζεται να βάλετε καθόλου ενυδατική κρέμα. Το μόνο που έχετε να κάνετε, σε βρεγμένο πόδι ή κατά την διάρκεια του μπάνιου, είναι να αλείψετε απαλά την κρέμα και να ξυρίσετε το πόδι, όπως κάνατε πάντα. Το μόνο αρνητικό που έχω να πω, είναι ότι η κρέμα στην υφή της είναι λίγο γλοιώδης και αν κάνετε το λάθος που έκανα εγώ την πρώτη φορά και βάλετε πολύ, θα μπουκώσει το ξυραφάκι σας.

Η φωτογραφία είναι μια ένδειξη ότι θα πρέπει να βάλετε πολύ λιγότερη ποσότητα από αυτήν που έχω εγώ στο χέρι μου.

Άρωμα...
     Η πρώτη νότα που σας έρχεται στην μύτη μετά την επάλειψη, είναι ένα παραδεισένιο άρωμα μανταρινιού, με μια μικρή ιδέα βερίκοκου και ως δια μαγιάς μετά το μπάνιο, αφήνει ένα απαλό άρωμα σαπουνιού.

Αν δεν με πιστεύετε για το αποτέλεσμα, μπορείτε να δοκιμάσετε κι εσείς το προϊόν, το οποίο βγαίνει και σε άλλα τέσσερα αρώματα, κάνοντας ένα κλικ στην εικόνα που ακολουθεί:

mamatzini

Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

3 σχόλια: