17 Ιουνίου 2014

Fairy Mary

    Μεγάλο Ευχαριστώ στη Fairy Mary και το Fairy makeup Talεs . Η Fairy Mary ήταν η έμπνευση για μένα και η αφορμή για να ξεκινήσω το δικό μου blog. Με βοήθησε σε πάρα πολλά πράγματα, γιατί σαν καινούρια δεν ήξερα που παν τα τέσσερα. Γι΄αυτό σε αυτό το post θα σας παρουσιάσω μια πολύ καλή blogger, την γνωστή σε όλους μας Fairy Mary. Ετοίμασα μόνη μου ένα ερασιτεχνικό βίντεο, με αποσπάσματα και φωτογραφικό υλικό από την δουλειά της για να σας το παρουσιάσω. Πριν από αυτό όμως, θα σας πω δυο λόγια για αυτήν...
 Υπάρχουν φορές που θες να πεις τόσα πολλά ευχαριστώ σε έναν άνθρωπο και να του δείξεις το σεβασμό που τρέφεις γι΄αυτόν, για όλη τη βοήθεια που σου έχει προσφέρει, αλλά δεν ξέρεις τον τρόπο. Σας έχει τύχει αυτό ποτέ; Εγώ πάντως θα ήθελα να πω ένα

     Το πρώτο της post το έκανε τον Οκτώβριο του 2012. Μέχρι τότε η ίδια δηλώνει πως της άρεσαν τα ιδιαίτερα καλλυντικά και το μακιγιάζ. Κάθε τι σε καλλυντικό, που ήταν αξιόλογο και διαφορετικό  από τα τυποποιημένα, το δοκίμαζε. Έτσι, μια μέρα σκέφτηκε πως ήταν πολύ όμορφο αυτά που δοκιμάζει να τα μεταφέρει μαζί με τις εμπειρίες της σε εμάς. Στην αρχή, το ξεκίνησε γι΄αυτήν, για να κάνει κάτι που αγαπάει και για να μεταδώσει το πάθος της για τα καλλυντικά. Στο πλευρό της ήταν και είναι ο άνθρωπος της ζωής της, ο σύζυγος της που την στήριξε και την βοήθησε στο στήσιμο του blog. Σήμερα, η Fairy Mary με το Fairy Makeup Tales είναι μια από τις πιο γνωστές blogger και ο κόσμος την λατρεύει.  Ας δούμε όμως το βίντεο που ακολουθεί με κάποια κομμάτια του blog της, για να μπορέσουν να την γνωρίσουν ακόμα και αυτοί που δεν την ξέρουν.




                                  Thank you so much Fairy Mary Girl...

4 σχόλια:

  1. Βρε κορίτσι μου τι όμορφα και καλά λόγια, πόσο με συγκινησες .....Πραγματικά δεν έχω λόγια, μονο ευχαριστω και ένα μεγάλο χαμόγελο......
    xoxoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου να φιλοξενώ στο blog μου ανθρώπους δημιουργικούς σαν εσένα!!!

      Διαγραφή