30 Οκτωβρίου 2014

Fairy Creams

 ...Δεν θέλει πολύ, μόνο αγάπη,μεράκι και θέληση για να κάνεις κάτι μοναδικό και δημιουργικό. Δεν χρειάζεται πάντα τα όμορφα πράγματα να είναι σε φανταχτερά μπουκάλια και super ουάου συσκευασίες. Αρκεί ένα κλάκ, μόνο για να ανοίξεις το βαζάκι και από εκεί να βγει η ομορφιά.
     Σήμερα το People Like Us φιλοξενεί τη δημιουργό των Fairy Cream, με μια ιδιαίτερη mini συνέντευξη για την σελίδα μου. Πάμε να δούμε όμως τι μας είπε η ίδια για αυτήν και τα καλλυντικά της.

     Τα Fairycreams είναι οι προσωπικές μου χειροποίητες δημιουργίες για την φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας! Σαν αισθητικός, πιστεύω στην φυσική ομορφιά που αναδεικνύεται με την χρήση φυσικών προϊόντων, χωρίς προσθήκη χημικών, συντηρητικών ή ακόμα και extra βιταμινών ή ενισχυτικών! Τα προϊόντα μου είναι δημιουργίες της αγάπης μου για τα αιθέρια έλαια και τα φυτικά έλαια, όταν ανακάλυψα πόσο θεραπευτικά και άμεσα λειτουργούν ψυχοσωματικά. Και μάλιστα σε μία πολύ δύσκολη χρονική περίοδο της ζωής μου, η οποία με ανάγκασε να φύγω από την γενέτειρά μου την Αθήνα και να εγκατασταθώ πια μόνιμα στην Κέρκυρα.

     Και επειδή λένε κάθε εμπόδιο για καλό..τελικά σε καλό μου βγήκε, καθώς πλέον στον κήπο μου έχω όσα βότανα χρειάζομαι και χρησιμοποιώ στα χειροποίητα σαπουνάκια μου,καθώς επίσης και καθαρό ελαιόλαδο από το νησί.Οι ενυδατικές κρέμες και τα θεραπευτικά λαδάκια μου έχουν 100% καθαρά αιθέρια έλαια,όπως επίσης και τα σαπούνια.Οι συνταγές μου είναι εξέλιξη βασικών συνταγών φαρμακείου και πλέον δημιουργώ ξεχωριστές συνταγές για την ανάγκη κάθε γυναίκας προσωπικά,ώστε να αντιμετωπίσουμε και πιθανόν δερματικά προβλήματα (πχ ευαισθησία, αποχρωματισμός κτλ).

Είμαστε μοναδικές! Γιατί να μην είναι και οι κρέμα μας?
Σας περιμένω στην σελίδα μου στο facebook Fairycreams (με την ρόζ νεράϊδα)
Ή στο mail fairycreams@gmail.com...




Αυτή είναι η μαγεία των Fairy Creams και θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε τα δικά σας, κάνοντας ενα κλικ στην νεράιδα



Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου