7 Οκτωβρίου 2014

Pure Bio Chicco

     Το να έχεις παιδιά είναι θαύμα ζωής, το να τα μεγαλώνεις σωστά είναι λειτούργημα. Εμένα η μαμά μου με μεγάλωσε με  Chicco, γι' αυτό κι εγώ με τη σειρά μου μεγαλώνω τα δικά μου παιδιά με τα ίδια. Η Chicco  όμως δεν σταματά στα παλιά, καθημερινά εξελίσσεται και βελτιώνεται ανάλογα με τις συνήθειες του παιδιού.
     Με νέα λοιπόν προϊόντα, η Chicco μας φέρνει τη σειρά Pure Bio. Γιατί να την προτιμήσετε; Καταρχήν είναι οι πρώτες βρεφικές κρέμες που τα συστατικά τους είναι 100% βιολογικής προέλευσης. Έχουν υπέροχο Desing και το υλικό τους είναι ανακυκλώσιμο. Αυτό μπορείτε να το καταλάβετε από το πρωτοπόρο ξύλινο καπάκι και το ανακυκλώσιμο μπουκάλι. Αν και αυτό δεν σας πείσει, μπορείτε να δείτε και την διακριτική σφραγίδα Ecosert.

Η γνώμη μου...

Αποτέλεσμα...
     Προστατευτική κρέμα σώματος...
Η επιδερμίδα του μωρού είναι λεπτή και εύθραυστη, θα πρέπει καθημερινά να την προστατεύουμε και να την ενυδατώνουμε. Εγώ επέλεξα για τον μικρό μου αυτή την κρέμα, γιατί εκτός των άλλων είναι πολύ καλΉ για τις πιο ξηρές περιοχές που εμφανίζει το δερματάκι του, κυρίως πίσω από τα αυτιά. Η υφή του είναι μοναδική, σου δίνει την αίσθηση βουτύρου. Απλώνεται πάρα πολύ εύκολα και απορροφάται αμέσως, χωρίς να ταλαιπωρεί εσάς και το μωρό σας. Αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο για πολλές ώρες. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ακόμα και τώρα που είναι καλοκαίρι, γιατί λειτουργεί και σαν καταπραυντικό για μετά τον ήλιο ή από τα ιδρωτήρια.

     Απαλό αφρόλουτρο-σαμπουάν... Η Chicco στα σαμπουάν της είναι μοναδική. Δεν προκαλεί ερεθισμούς στο σώμα και το κεφαλάκι και ο αφρός του δεν δυσκολεύει τη μανούλα, καθώς ξεπλένεται εύκολα και δεν προκαλεί δάκρυα και ερεθισμούς στα μάτια. Εγώ έτυχε να το χρησιμοποιήσω τώρα το καλοκαίρι και αυτό που είδα είναι ότι δεν προκαλεί φαγούρα, όταν τα ζουζουνάκια μου ιδρώνουν από τις σκανδαλιές, λόγω της σύνθεσης που έχει από βιολογικά προϊόντα. Τα περισσότερα σαμπουάν το καλοκαίρι μπορούν να προκαλέσουν φαγούρα στο τριχωτό της κεφαλής ακόμα και στους μεγάλους.

Άρωμα...
     Ξεχάστε ότι άρωμα ξέρατε μέχρι τώρα στα βρεφικά καλλυντικά. Η Chicco αλλάζει τελείως το μοτίβο της με νέο απαλό υπέροχο άρωμα. Θα σας δώσει την αίσθηση φρεσκάδας σαπουνιού και ειδικά τώρα το καλοκαίρι, που τα τερατάκια μυρίζουν αυτές τις γλυκές ξινίλες στο λαιμουδάκι τους.

Σας προτείνω να δείτε και μόνες σας την νέα σειρά της Pure Bio Chicco εδώ:

mamatzini
   
Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

1 σχόλιο: