14 Νοεμβρίου 2014

Αγαπήστε την κάθε στιγμή...Libero

     Το να είσαι μαμά δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Είναι νομίζω από τις πιο δύσκολες δουλειές, αλλά συνάμα και η πιο γλυκιά. Εγώ σαν μαμά,μεγάλωσα τα παιδιά μου με πάνες και μωρομάντιλα Libero, γιατί απλά θεωρώ πως είναι οι πιο καλές, οι πιο σταθερές και δεν προκαλούν οποιαδήποτε αλλεργία στο μωρό. Να τονίσω εδώ πως πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και η οποιαδήποτε πάνα μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό και αλλεργία σε κάποιο βρέφος, το ποσοστό όμως που έχει σημειωθεί στις πάνες Libero είναι 2/5000...

Η γνώμη μου...

Libero Diαpers...
     Όλες οι πάνες Libero είναι υπεραπορροφητικές και είναι ιδανικές για όλα τα μωρά. Ξεκινάνε από τα Libero Baby Soft Premature (1,2-2 κιλά), που είναι κατάλληλες για πρόωρα μωράκια. Στη συνέχεια είναι τα Libero Newborn No1 (2-5 κιλά), και τα Libero Newborn No2 (3-6 κιλά) για τα νεογέννητα, και για τα λίγο μεγαλύτερα μωράκια υπάρχουν τα Libero Comfort No 4,5,6,7. Και αν μετά από τα 7 κιλά τα ζουζουνάκια είναι πιο ζωηρά, η Libero έχει σχεδιάσει για σας τα Libero Up & Go πάνες βρακάκια.
     Οι πάνες είναι ειδικά σχεδιασμένες για να κρατάνε το δερματάκι του μωρού πάντα στεγνό και καθαρό. Έχουν εύκολες ελαστικές πλευρές Free Flex και αυτοκόλλητες ταινίες Velcro. Με τη βοήθεια αυτών των μικρών ελαστικών λωρίδων και ταινιών, το σχήμα της πάνας προσαρμόζεται στους μαλακούς μηρούς του μωρού και γύρω από το στομάχι του. Ανεξάρτητα από το αν το μωρό είναι καθιστό ή ξαπλωμένο, στέκεται όρθιο ή περπατά, η πάνα προσαρμόζεται έτσι ώστε να εφαρμόζει τέλεια και δεν προκαλεί πόνο στην μηροβουβονική χώρα. Ενα πράγμα που εμένα μου άρεσε πολύ είναι, ότι σε σχέση με άλλες πάνες, δεν αφήνουν πάνω στα ρούχα και στα φορμάκια του μωρού άσχημες μυρωδιές.

Libero Μωρομάντιλα με ή χωρίς Άρωμα...
     Υπέροχα μωρομάντιλα για όλα τα μωρά, από την πρώτη μέρα της γέννησης τους. Υπάρχουν σε δύο μορφές, με απαλό άρωμα και χωρίς. Είναι δερματολογικά ελεγμένα και δεν προκαλούν ερεθισμούς. Καθαρίζουν τόσο εύκολα και απαλά που θα χρειαστείτε πάνω από 2~3 μωρομάντιλα για να καθαρίσετε το ποπουδάκι του μωρό σας, ανάλογα βέβαια και με την παραγωγή.



Libero Bibs...
     Άφησα για το τέλος το αγαπημένο μου προϊόν. Τις σαλιάρες μιας χρήσης. Εγώ έχω πάντα μια μέσα στην τσάντα μου για ώρα ανάγκης. Απορροφούν τα πάντα και δεν αφήνουν τροφές και υγρά να λερώσουν το μωρό σας και τα ρούχα του. Η αλήθεια είναι πως αν δεν την λερώσει αρκετά το μωρό σας, μπορείτε να την χρησημοποιήσετε πάνω από μια φορά. Εμένα μου αρέσουν επίσης γιατί δεν προκαλούν ερεθισμό πίσω στο σβέρκο του μωρού, γιατί πολλές σαλιάρες από τα αυτοκόλλητα χριτσ~ χράτσ προκαλούν ερεθισμό.

Αν είστε κι εσείς χρήστες των Libero δεν έχετε παρά να γίνετε μέλη στο Libero Club και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια. Γι' αυτό λοιπόν κάντε ένα κλικ στην εικόνα που ακολουθεί:


mamatzini

  Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

1 σχόλιο: