27 Φεβρουαρίου 2015

Σαπούνι... Από Σπίτι...!

Λατρεύω τα σαπούνια και σας το έχω πει πολλές φορές. Αυτή τη φορά ανακάλυψα το Σαπούνι.gr., ένα υπέροχο κατάστημα που φτιάχνει φυσικά σαπούνια. Η Ρηγίνα λοιπόν, είναι μια γυναίκα που με πολύ κόπο έφτιαξε αυτό το υπέροχο μαγαζί. Διαβάστε όμως τι λέει η ίδια γι' αυτό.


  "Πριν από μερικά χρόνια έχοντας ξοδέψει χρόνο και χρήματα για να βρω σαμπουάν και αφρόλουτρα για τον γιο μου, που έχει ατοπικό δέρμα, άρχισα να κοιτάζω τα συστατικά τους. Ανακάλυψα ότι όλα, εκτός από τα φυτικά εκχυλίσματα που περιέχουν, είχαν ταυτόχρονα και διάφορα χημικά είτε ως αφριστικά, είτε ως συντηρητικά.
     Αποφάσισα να βρω έναν τρόπο ώστε να χρησιμοποιήσω τα φυτά και τα έλαια, χωρίς όμως τα χημικά. Τότε ανακάλυψα ξανά το σαπούνι.
     Μετά από πολύ έρευνα, διάβασμα και δοκιμές ξεκίνησα στην κουζίνα του σπιτιού μου να φτιάχνω σαπούνι για εμάς. Από εκεί και μετά δεν μπόρεσα να σταματήσω. Ήθελα να δοκιμάζω συνεχώς καινούρια υλικά, αιθέρια έλαια, βότανα…
     Έφτιαξα τόσα πολλά που άρχισα να τα δωρίζω στους φίλους και τους συγγενείς μου.
     Συνέχισα να φτιάχνω, ώσπου ωρίμασε η ιδέα μέσα μου και έφτιαξα «Το σαπούνι», ένα μικρό εργαστήριο στο οποίο συνεχίζω να φτιάχνω σαπούνι σε μικρές ποσότητες στην κατσαρόλα μου χρησιμοποιώντας ελαιόλαδο της περιοχής μου, μελισσοκέρι, λάδι καρύδας για περισσότερο αφρό και μερικά άλλα έλαια όπως αμυγδαλέλαιο και βούτυρα πχ. Βούτυρο κακάο για τις ιδιότητές τους, υδροξείδιο του νατρίου και νερό, καθώς επίσης βότανα του Πηλίου, αιθέρια έλαια και χρώματα που μας δίνει η φύση όπως κανέλα, κακάο, σπιρουλίνα και άλλα."


Η γνώμη μου...

Αποτέλεσμα...

     Δυόσμος... Η τέλεια χαλάρωση για τα πόδια σε μορφή cupcake. Μην το φάτε, απλά γεμίστε μια λεκάνη με χλιαρό νερό, σαπουνίστε τα πόδια σας και αφήστε τα μέσα στο νερό για περίπου 15 λεπτά. Το πρήξιμο και η κούραση δεν θα είναι πλέον ορατά.
Άρωμα...
     Ο συνδυασμός δυόσμου και μέντας, προσφέρουν μια ευφορία και χαλάρωση σε όλο σας το σώμα. Μην διστάσετε να το χρησιμοποιήσετε και κατά τη διάρκεια του μπάνιου, αφού τα αρωματικά έλαια που βγάζει σας χαλαρώνουν.

     Φθινόπωρο... Εγώ θα το χαρακτήριζα μελωδία, μιας και το χαρακτηριστικό αυτού του σαπουνιού είναι οι μελωδίες που έχει τυπωμένες πάνω του. Εγώ το έβαλα στα μαλλιά μου και δεν το μετάνιωσα ούτε λεπτό. Τα άφησε απαλά, καθαρά και χωρίς να τα λιπαίνει. Δοκιμάστε το άφοβα και θα με θυμηθείτε.
Άρωμα...
     Μια δόση κίτρο, μια στάλα κανέλα, λίγο από τον αέρα φύλλου Κεϋλάνης και πολύ βασιλικό για ευεξία και δροσιά. Αφήστε λοιπόν αυτή τη συμφωνία αρωμάτων να ευωδιάσουν τα μαλλιά σας αλλά και το σώμα σας.

     Hugs... Να λοιπόν ένα διαφορετικό σαπούνι. Αυτό μπορείτε να το κάνετε δώρο στον αντρούλη σας, για την καθημερινή του φροντίδα στο ξύρισμα. Εγώ το έκανα δώρο στον δικό μου σύζυγο και ξετρελάθηκε. Μου είπε ότι, ενώ δεν το περίμενε, το δέρμα του ήταν αρκετά μαλακό. Επίσης το σαπούνι μαλάκωνε τα γένια του και του έκανε πιο εύκολο το ξύρισμα.
Άρωμα... 
     Υπέροχο άρωμα φρεσκάδας που θα εντυπωσιάσει ακόμη και τον ποιο περίεργο άντρα. Ο δυόσμος και μια στάλα κανέλας θα δώσουν άλλο αέρα στο καθημερινό ξύρισμα. Μάγουλα λοιπόν για φίλημα.

      Πορτοκάλι... Άφησα για το τέλος το σαπούνι που λάτρεψα. Ένα σαπούνι ιδανικό για κάθε τύπο μαλλιού. Τα μαλλιά σας γίνονται απαλά και λαμπερά, τα έλαια του τρέφουν την τρίχα και δεν αφήνουν την ψαλίδα να εμφανιστεί.
Άρωμα...
     Άρωμα άνθος πορτοκαλιού κατακλύζει τα μαλλιά σας. Αφήστε την άνοιξη να μπει από νωρίς και να σας μαγέψει.


Αν και εσείς θέλετε να αποκτήσετε κάποια σαπούνια από αυτή την υπέροχη σειρά δεν έχετε παρά να κάνετε κλικ στην εικόνα που ακολουθεί:  



Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου