30 Απριλίου 2015

Μαμά VS Pufies...Το απόλυτο crashtest!!!

   Ω Θεέ μου... Πραγματικά η τρέλα των Pufies. Καθημερινά έβλεπα διάφορα διαφημιστικά posts στο Facebook και σε άλλες σελίδες, καθώς και μαμάδες σε διάφορες ομάδες να μιλάνε για τις νέες τρελούτσικες πάνες που κυκλοφορούν. Διάβαζα ότι είναι υπέροχες και έχουν ένα μοναδικό design. Έτσι αποφάσισα να τις αγοράσω κι εγώ, για να δω τι είναι αυτό που έχει ξετρελάνει το 80% των μαμάδων. Μπήκα λοιπόν στο site τους και παράγγειλα δύο πακέτα. Η τιμή τους, για 54 τεμάχια πάνες, είναι πάρα πολύ καλή και το καλύτερο, μου ήρθαν μέσα σε δυο μέρες.


     Έρχεται λοιπόν ένα τεράστιο πακέτο και το ανοίγω. Βγάζω το ένα πακέτο με τις Pufies για να δω πως είναι και με παίρνει χαμπάρι η κόρη μου. Τρέλα! Άρχισε να τσιρίζει από τη χαρά της και να επιμένει σώνει και καλά να βάλει μια. Να σας πω εδώ ότι η κόρη μου έχει δυο χρόνια που έβγαλε την πάνα. Για να μην τα πολυλογώ, πήρα το πακέτο από τα χέρια της αφού πρώτα τη δωροδόκησα με μια πάνα! Μισή ώρα μετά ακούω τα δυο μου παιδιά να γελάνε σαν χαζά, τρέχω στο δωμάτιο του μικρού και τι να δω...!      

  Όλες οι πάνες έξω και τον μικρό να φοράει μια πάνω από τη φόρμα! Αυτός ήταν ο πρώτος γύρος χαράς. Ακόμα και η κούκλα μας η Τιτή την χάρηκε την πάνα.


     Την άλλη μέρα λοιπόν και αφού τελείωσε ο Γολγοθάς της προηγούμενης μέρας, ο μικρός μου έκανε κακάκια καθώς, όπως κάθε μωρό που σέβεται τον εαυτό του, είναι από την παραγωγή στην κατανάλωση. Τον παίρνει η μαμά μου να τον αλλάξει και την ακούω να ουρλιάζει και να χτυπιέται από τα γέλια. Πάω μέσα και τι να δω; κρατούσε την πάνα ξετρελαμένη με το σχέδιο και γελούσε. Το αποτέλεσμα... άλλος έκανε κακά κι άλλος ήθελε την πάνα. Εγώ... μάζευα τα κακάκια της χαράς τους από το πάτωμα.


Ναι αλλά ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη και τα Pufies τις μαμάδες!

Χαλαρά!

     Όλο το βράδυ ο μικρός μου κοιμήθηκε ήρεμος και το πωπουδάκι του ήταν στεγνό και απαλό, για περισσότερο από 8 ώρες. Οι πάνες είναι από απαλό βαμβάκι που ακόμα και όταν γεμίσουν με τσίσα δεν φουσκώνουν, ούτε βαραίνουν για να ενοχλούν το παιδί. Είναι ελαστικές και ιδιαίτερα ανθεκτικές, ακόμα και για τέρατα σαν τον δικό μου. Το αυτοκόλλητο κούμπωμα ανοίγει και κλείνει όσες φορές θέλω, άσε που δεν σκίζεται με το παραμικρό αν το τραβήξω λίγο παραπάνω.




Και εδώ είμαστε εμείς... τα χαλαρά τυπάκια που φοράμε Pufies και δεν μας νοιάζει τίποτα. Και αν μπορούσε να σας πει τη γνώμη του είμαι σίγουρη πως θα δήλωνε Pufie Baby...






Είναι πολύ όμορφες και ό,τι και να πω είναι λίγο. Εξάλλου χρειάζεται λίγη παιδική τρέλα και χρώμα στη ζωή μας. Διαλέξτε και εσείς ποια πάνα Pufies σας αρέσει εδώ:...
  e~yup...Pufies...


Εγώ σαν μαμά πέρασα το χαρούμενο κρας τεστ και είμαι μια Pufie μαμά! Εσείς πόσο Pufies μαμάδες είστε? Θα μου πείτε την εμπειρία σας?

   Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

29 σχόλια:

  1. Κωνσταντίνα Θεοχάρη30 Απριλίου 2015 στις 7:42 μ.μ.

    Πολύ κατατοπιστικό τ άρθρο σου :) είναι μια φίλη μου με μωράκι ενός έτους και δεν την έβγαλε τη πάνα ακόμα και θα της πω να τη δοκιμάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O μικρός πάντως φαίνεται ότι το καταευχαριστιέται!! Και πραγματικά πολύ κατατοπιστικό άρθρο! Θα τη δοκιμάσουμε σίγουρα στο ανίψι που έρχεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια αλλά οι πάνες είναι ακόμα καλύτερες!!!! εσωτερικά είναι τόσο απαλές που εγώ εντυπωσιάστικα!!! Είχα πολύ καιρό να δω μια τόσο ανθεκτική πάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πραγματικα πολυ σουπερ προιοντα!!!!ειδικα τα μωρομαντηλα!!!!σε ολο το σπιτι υπαρχουν ...τα χρησιμοποιουμε παντου!!!εντος και εκτος!!!!σιγουρα βεβαια θα προτεινω και στις φιλες μου για τις πανες !!!!εξαιρετικο αρθρο mama tzini!!! φιλια δεσποινα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το άρθρο σου είναι πραγματικά υπέροχο! Εριξα πολύ γέλιο.Αλλά είμαι σ'ιγουρη ότι θα τα δοκιμάσω τα σχέδια είναι super! Συγχαρητήρια για το blog σου και η μουσική ειναι υπέροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια πολύ όμορφο το άρθρο σου.Η πάνες σου είναι καταπληκτικες μπράβο τέλεια τα προϊόντα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τρέλανε το σχέδιο πάνω στη πάνα απο το μικορύλι σου!!! Βασικά.. άσχετα το τι θα βρεις μέσα στη πάνα.. τουλάχιστον πριν την βγάλεις σου φτιάχνει τη διάθεση :) :) Σ'εμπιστεύομαι! θα τις δοκιμάσουμε ;)
    Τρέλα και κορδέλα!! <3 Τα φιλιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενταξει το πιο ευχαριστο αρθρο που εχω διαβασει...θα δοκιμασω τα σχεδια οπως και δηποτε!!!το μπλοκ σου απλα υπεροχο...τα φιλια μου!! ����

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο άρθρο! Και οι πάνες φαίνονται υπέροχες. Είναι σημαντικό αφού δίνουμε που δίνουμε μια περιουσία σ' αυτές να τις χαίρονται και τα μικρούλια. Θα τις δοκιμάσω σίγουρα! Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τις έχω κόψει τις πάνες αλλά θα τις προτείνω σε φίλες
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπόν..... ως νέα μανούλα και με τις όποιες ανασφάλειες κουβάλαγα δοκίμασα ότι πάνα βάζει νους σας!!!!!!!!!! Δεν υπερβάλω καθόλου!!!!!!!!!!
    Κάποια στιγμή είδα οτι οι pufies στέλνουν δείγματα, μπήκα να παραγγείλω λοιπόν και εγώ!
    Είδα στην σελίδα οτι έχουν πολλά πραγματάκια πέρα απο τα βρεφικά και σκέφτηκα να κάνω μία μικρή δοκιμαστική παραγγελία!!!!
    Θα σας πω καταρχήν για την εμπειρία απο τις πάνες και μετά για ότι άλλο δοκίμασα!
    δεν υπάρχουν καλύτερες πάνες!!!!!!!!!! με πολύ μεγάλη διαφορα!!!!!!!
    ΔΕΝ μυρίζουν πετρέλαιο
    ΔΕΝ βρωμοκοπάει ο τόπος αν το μωρό κάνει πιπί
    ΔΕΝ φουσκώνουν σαν μπαλόνια
    ΔΕΝ μου έχει συγκαεί ΠΟΤΕ
    ειναι πανέμορφες στα σχεδιάκια τους και έχει πολύ καλές τιμές στα πακέτα!!!!!
    Φανταστείτε οτι κέρδισα 4 μεγάλα πακέτα πολύ γνωστής εταιρείας και τα χάρισα αλλού! Ούτε για "ώρα ανάγκης" δεν τα κράτησα :p
    Οσον αφορά τα υπόλοιπα που πήρα ενθουσιάστηκα τόσο που πλέον ούτε αυτά αλλάζω με καμία άλλη μάρκα:
    1 - τα μωρομάντηλα τα pufies και τα απλά (τα χρησιμοποιούμε εμείς) και τα sensitive για την μπέμπα! (είναι πολύ καλή η τιμή γιατί έχει πάρα πολλά μέσα, έχουν ωραίο πούδρινο άρωμα, είναι όσο νωπά πρέπει να είναι και έχουν πολύ μεγάλο μέγεθος, δεν θες 10 για να κάθαρίσεις το μωρό)
    2 - το υγρό πιάτων Exo (εγώ αγαπώ το creamy) πολύ οικονομικά, καθαρίζουν άψογα, αφρίζουν πολύ και κρατάνε πολύ!!!
    3 - το υγρό πατώματος Blazy το άρωμα aqua!!! Μυρίζει το σπίτι καθαριότητα και διαρκεί πάρα πολύ
    4 - το μαλακτικό ρούχων Semana purple radiance!!!!!!!!!!! Ένα θα σας πω.... δοκιμαστε το!!!! Θα ξεχάσετε όλα τα άλλα που έχετε μυρίσει στα ρούχα σας!!!!!

    Αυτά! Sorry για το "σεντόνι" αλλα έχω ξετρελαθεί και φροντίζω να το λέω παντού γιατί αξίζουν όλα όσα έχω δοκιμάσει! (και έρχονται και στην πόρτα μου) χεχε

    επίσης σε κάθε μου παραγγελία βάζω στο καλάθι μου πάντα και όλα τους τα δωρεάν δείγματα και αν κάποιο δεν το έχω δοκιμάσει το κρατάω αλλιώς το δίνω στις φίλες μου για να τα δοκιμάσουν και ξετρελαίνονται και πλέον και εκεινες αγοράζουν απο εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μήπως μπορεί κάποια μανούλα να μου πει τη γνώμη της για σειρά με τα βρεφικά από το συγκεκριμένο site? πάνες, απορρυπαντικά, σαμπουάν; για νεογέννητο θέλω να μάθω, που είναι πιο ευαισθητούλια. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ προσωπικά δεν είχα κανένα πρόβλημα με πάνες και μωρομαντιλα μάλιστα όταν τα πηρα ο μικρός μου ήταν από άλλη πάνα αρκετά μεθυσμένος

      Διαγραφή
  13. Και γιατί να επιλέξω μια ξένη εταιρεία?? Και να μην επιλέξω τα babylino που είναι της ελληνικής εταιρείας ΜΕΓΑ?? που είναι τέλειες σαν πάνες και να στηριξω παράλληλα και την οικονομία της χώρας μου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ανώνυμη... Πολλές φορές Εμείς οι γονείς επιλεγόυμε ενα προϊόν και από την τιμή. Τα pufies είναι εξίσου καλά και θα έλεγα πιο οικονομικά, Στην εποχή που ζούμε αν μια Ελληνική Εταιρεία η οποία είναι αυτή. Όχι απόλυτα αυτή που ανέφερες δεν φροντίζει τον γονέα, τότε αυτός γιατί να μην ψάξει για κάτι άλλο το ίδιο καλό. Σίγουρα θα πρέπει να στηρίζουμε τις Ελληνικές εταιρείες αλλά ποιος σου εγγυάται ότι τα παρακαθητικα υλικά είναι ίδιας προέλευσης με αυτή που λένε ;Όλα είναι καλά και κάθε γονιός θέλει το καλύτερο για το παιδί του, είτε είναι φτηνό είτε ακριβό, πάλι θα παλεύει για να του δώσει ακόμα και τη ζωή του

      Διαγραφή
    2. Η εταιρεία babylino πρώτον όταν δεν έχει εκπτώσεις στα σούπρ μάρκετ σου στέλνει κουπόνια, άρα αγοράζεις πιο οικονομικά ή αν εχει εκπώσεις σε σούπερ μάρκετ είναι μεγάλες και συμφέρει καλύτερα!!! Σε μέρα που έχουν έκπτωση στα σουπερ πάω και παίρνω 44 πάνες με 7ευρώ!!! δηλαδή 88 πάνες με 14ευρώ όταν εσύ παίρνεις τα 54τεμ 17,20ευρω!!
      Μην τρελαθούμε λοιπόν οτι είναι οι πιο οικονομικές πάνες!!!!
      Αν θέλουμε να στηρίξουμε την χώρα μας μπορούμε το μόνο που χρειάζεται είναι να το ψάχνουμε λίγο για να κανουμε καλό και στην τσέπη μας!!! Και η εταιρεία ΜΕΓΑ για μένα είναι τοπ εταιρεία, από πάνες, μωρομάντηλα, σερβιέτες, βαμβάκια, μέχρι και για τις σερβιέτες που φοράμε σαν λεχώνες!!!
      Ας σταματήσουμε λοιπόν να διαφημίζουμε μόνο τα ξένα!!!! Έλεος!!!
      (σημείωση: δεν έχω ουδεμία σχέση με την εταιρεία ΜΕΓΑ, είμαι απλά μια ευχαριστημένη καταναλώτρια και μανούλα!!!! )

      Διαγραφή
    3. Ονομάζομαι Άννα Ρ. για να μην νομίζεις οτι δεν μπορώ να βγω και επώνυμα να τα πω...απλά το ανώνυμος είναι πιο εύκολη διαδικασία...

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  14. Αγαπητή μου που διαφημίζεις και κερδίζεις μέσω του μπλόγκ σου έχω να σου πω οτι έκανε μια πρόχειρη μέτρηση τα 116 τεμάχια έχουν 22.39 ευρώ χωρίς να ξέρω αν χρεώνουν και μεταφορικά..δηλαδή μιλάμε για 0,19 το τεμάχιο...προσωπικά αγορά babylino γιατι είναι ελληνικά και στηρίζω την ελληνική οικονομία. Επίσης την τελευταία φορά που τα αγόρασα στο σούπερ μάρκετ είχαν 1+1 δώρο δηλαδή 100 πάντες με 15,30 δηλαδή 0,153 το τεμάχιο...η διαφορά είναι απλά τεράστια...Αν λογαριάσουμε τις 210 πάνες το μήνα μιλάμε για σχεδόν 8 ευρώ... οπότε σε ότι αφορά την τιμή ας κοιτάμε λίγα τα πραγματικά μαθηματικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ δεν θα απαντήσω για το κόστος... ούτε για το αν είναι Ελληνικά ή όχι... Θα πω μόνο οτι το παιδάκι μου ηρέμησε το δερματάκι του με τις Pufies ενώ με αυτές που λέτε τρόμαξα να το συνεφέρω απο τις κοκκινίλες, αλλα δεν κατονόμασα με ποιές πάνες τα έπαθε!!!!!
    Και στην τελική όπως κάποιος bloger δοκιμάζει καλυντικά κλπ και γράφει την γνώμη του (προσωπική γνώμη λέγεται....) έτσι έγινε και ένα αρθρο για τις πάνες που δοκίμασε το μικρό της, εσείς πέσατε να την φάτε!!! Έλεος....! Ελέυθερη αγορά έχουμε ο καθένας δοκιμάζει αξιολογεί και αποφασίζει για τον εαυτό του ή για τα παιδάκια του!!!!!!!

    υγ... όσον αφορά το κόστος που λέτε είναι πολύ πιο οικονομικές με διαφορά... γιατι εκεί που άλλαζα σε κάθε κατούρημα και πάνα τώρα θέλω 1/3 απο πριν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δοκιμαστε υφασματινες πανες να δειτε τι παει να πει ερωτας! Σχεδια φανταστικα και πιο χαριτωμενο μωρο απο αυτο που φοραει υφασματινη πανα δεν υπαρχει! Δε συγκαιγετε ποτε και ειναι και πολυ πιο οικονομικες μιας κ αγοραζεις μονο μια φορα πανες και πολυ πιο υγιεινες και φυσικα οικολογικες γιατι δεν πετας σκουπιδια! ασε που δε μυριζι κ το μπανιο σου απο την πεταμενη σκατωμενη πανα στα σκουπιδια (ιου) πηρα στη δευτερη κορη και σωθηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γυναίκα είμαι, δεν έχω αντίρηση αν κάποιος θεωρεί οτι είναι ποιοτικά καλύτερες από κάποιες άλλες. Εγώ δεν είχα θέμα με καμία εταιρία, γιατί δοκίμασα και τις babylino και τα pampers και τα libero. Ποιοτηκά προτιμούσα τα παμπερς αλλά δεν υπάρχει σύγκριση στην τιμή με τα babylino και επίσης προτιμώ να στηρίζω ελληνικά προιόντα. Απλά πολλές φορές και αυτό ισχύει σε πολλά προιόντα οι άνθρωποι δεν κοιτάνε την τιμή ανά τεμάχιο αλλά παρασύρρονται γι αυτό και μίλησα για τιμή ανά τεμάχιο...άλλωστε τα πάμπερς πρόσφατα μείωσαν τα τεμάχια ανα συσκευασία διατηρώντας βέβαια την τιμή στα ίδια επίπεδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίο άρθρο!!! Και τα σχόλια ποικίλα και αρκετά κατατοπιστικά! Σα μέλλουσα μαμά (το μωράκι μας έρχεται σε ενάμιση μήνα το πολύ) θα δοκιμάσω μεταξύ άλλων και τις Pufies, μιας και μεταξύ μας μέσα στο κατακαλόκαιρο ένα πωπουδάκι-"πίνακας" είναι χάρμα οφθαλμών!!!! Το κόστος είναι κόστος, αλλά και λίγη τρέλα και χαριτομενιά στη ζωή μας δε βλάπτει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραιες οι πανες , εχω παρει πολλα πακέτα το κακο ειναι οτι οσες φορες παρηγγειλα στο ιδιο νουμερο παντα μου ηρθαν τα ιδια σχεδια :( . Παραπονεθηκα στην εταιρεια και μου ειπαν οτι ετυχε και δεν μπορουν να ξερουν τι εχει το καθε πακετο για να στελνουν διαφορετικες..Κατα τα αλλα ειναι ομορφες και εχουμε βγαλει ωραιες φωτογραφιες μ'αυτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραίο το άρθρο σας! Προσωπικά χρησιμοποιώ babylino για το βράδυ ή τις βόλτες μας. Μονίμως τις βρίσκεις σε προσφορά, δεν έχω αγοράσει ούτε ένα πακέτο σε κανονική τιμή. Εχω δοκιμάσει κι άλλες αλλά τελικά μου φαίνονται καλύτερες και -στο μωρο μου τουλάχιστον-δε μυρίζουν καθόλου ακόμη και μετά απο μια ολόκληρη νύχτα! Δερματικά κτλ δεν είχαμε, μία κρέμα για το σύγκαμα έχουμε πάρει όλη κι όλη και ούτε τη μισή δε χρησιμοποιήσαμε -το μωρό είναι 1 έτους. Τη μέρα και εντός σπιτιού έχουμε υφασμάτινες και δεν τις αλλάζω. Μου έρχεται κρίμα να πετάω τόσα σκουπίδια κάθε μέρα που δεν ανακυκλώνονται. Συν το κόστος. Τις πλένω μέρα παρά μέρα στους 60-70 και είναι όπως όταν τις αγόρασα. Κι έχω πάρει ένα σετ ακριβές, ένα πιο οικονομικές και μερικές άσχετες εντελώς φτηνές απο το ebay. Όλες λειτουργούν τέλεια, το εσωτερικό που βάζεις μετράει. Τις στεγνώνεις στον ήλιο και μοσχοβολάνε καθαριότητα. Κι απο σχέδια, είναι τρέλα, πολύ χαριτωμένες!Και -το ομολογώ-όταν του φοράω babylino ή οποιαδήποτες μιας χρήσης γενικά ξεχνιέμαι και επαναπαύομαι. Με την υφασμάτινη όμως τον αλλάζω πιο συχνά γιατί όσο να πεις δεν κρατάει όσο η μιας χρήσης. Άρα πάλι είναι προς όφελος του μωρού. Το σύζυγο τον έπεισα-ο περίγυρος είναι που ξυνίζει τα μούτρα κάθε φορά που κάνουμε κουβέντα περί του θέματος. Τέλος πάντων-ευχαριστούμε για τις πληροφορίες-όλες οι απόψεις σεβαστές-να στηρίζουμε και τα ελληνικά προϊόντα-όντως μωρομάντηλα και ό,τι άλλο βγάζει η ΜΕΓΑ είναι ποιοτικό και από όσο ξέρω απόάτομο που δουλεύει εκεί κάνει μεγάλες εξαγωγές σαν εταιρία. Και είναι και πολύ καλοί εργοδότες. Οπότε τους στηρίζουμε κι αυτούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εμείς πάντως τα δοκιμάσαμε, μας έκαναν αλλεργία και συνεχίζουμε σταθερά με babylino οι οποίες είναι οι καλύτερες και σε καλή τιμή μιας και πάντα βγάζει προσφορές.

    Μαρία Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ διασκεδαστικές ακούγονται και αφού είναι τόσο καλές αλλά και φτηνές γιατί όχι θα έλεγα, αν και έχουμε κόψει τις πάνες 1 χρόνο τώρα με έκανες και ζήλεψα και τώρα θέλω κι άλλο μωρό χαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ναι ,αλλα δεν υπαρχουν μεγαλυτερα νουμερα-πολλα παιδια φορανε και σε μεγαλυτερη ηλικια-καντε κατι γι αυτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή