26 Μαΐου 2015

Yves Rocher Bio...

     Yves Rocher… Μια εταιρεία με μεγάλη ιστορία, που κατατάσσεται στη δεκάδα των καλύτερων παγκοσμίως εταιρειών με καλλυντικά. Η προέλευση της Γαλλική και η έδρα της στο λατρεμένο μου Παρίσι. Τα έλαια και όλα τα φυτικά συστατικά που περιέχουν τα καλλυντικά τους, είναι από βιολογικές καλλιέργειες που παράγονται και αναπτύσσονται με τις καλύτερες προδιαγραφές και από κορυφαίους επιστήμονες.

Εγώ σήμερα θα σας μιλήσω για δυο διαφορετικά μεν προϊόντα, αλλά εξίσου υπέροχα.



Η γνώμη μου…

Αποτέλεσμα…

     Hamamelis Shower Gel…To αφρόλουτρο αυτό είναι ιδανικό για μας, αλλά και για τα ζουζουνάκια μας, μιας και όλα του τα συστατικά είναι βιολογικά και έχει ουδέτερο ph. Αυτό σημαίνει ότι είναι κατάλληλο για παιδάκια άνω των τριών ετών. Να το τονίσω αυτό, πως δεν είναι βρεφικό, αλλά παιδικό. Εγώ το χρησιμοποίησα λίγες φορές κι αυτό για να μπορέσω να σχηματίσω την άποψη μου, γιατί αν ρωτούσα την κόρη μου ή το γιο μου δεν νομίζω ότι θα έπαιρνα κάποια απάντηση. Κάνει έναν πλούσιο και απαλό αφρό, που ενυδατώνει και αναζωογονεί όλο σου το σώμα. Το δέρμα, και το δικό μου αλλά και τον παιδιών, είναι τόσο απαλό που δεν περιγράφεται.

Άρωμα…
     Σε αυτήν περίπτωση θα συμφωνήσω με την άποψη της κόρης μου, η οποία κάθε φορά που τη λούζω λέει το εξής «Μιαμ~μιαμ αγγουράκι νοστιμάκι» Οκ, δεν είναι το βασικό του συστατικό το αγγούρι, αλλά έχει την φρεσκάδα και τη δροσιά αγγουριού. Ε, εγώ στο δικό μου σώμα θα το έλεγα τζατζικάκι νοστιμάκι. Πάντως, όπως και να ‘χει, το άρωμα του σε κάθε ντους προσφέρει χαλάρωση και ευεξία.

     Exfoliating Raspberry Shower Gel… Αυτό το αφρόλουτρο έχει δυο χρήσεις. Εκτός από την κλασσική του χρήση για το καθημερινό μας ντους, προσφέρει ένα ελαφρύ και ανώδυνο πίλινγκ σε όλο μας το σώμα, αφού ένα από τα βασικά του συστατικά είναι οι φυσικοί οργανικοί κόκκοι raspberry που περιέχει. Έτσι, έχετε ένα προϊόν με πολλές δράσεις. Ενυδάτωση, πίλινγκ, βαθύ καθαρισμό και μια σπινθηροβόλα σωματική ζωντάνια.

Άρωμα…
     Να ξεκινήσω από τα βασικά, ΜΗΝ ΤΟ ΦΑΤΕ!!! Έχει τόσο δυνατή και υπέροχη μυρωδιά που σε ξετρελαίνει. Και ακόμη περισσότερο όταν έρχεται σε επαφή με το ζεστό νερό πάνω στο σώμα. Απολαύστε το τόσο πολύ, σαν να βρίσκεστε σε ένα κήπο γεμάτο raspberry.







Για να μάθετε περισσότερα για τα καλλυντικά της Yves Rocher, μπορείτε να μπείτε στις σελίδες της αποκλειστικής αντιπροσώπου Anna’s Yves Rocher στα link που ακολουθούν…

Blog Page...







Facebook Page...




Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου